TOP Trustpilot

Retur og udveksling

Du er velkommen til at returnere hele eller en del af en ordre (for eksempel resterende nøgler), men vi beder om, at du kun returnerer fejlfri varer, ingen refusion for nåle og tilbehør i beskadiget emballage eller ufuldstændige nøgler uden etiketter.

Skal en udveksling ønskes, er der følgende muligheder:

1. Fortæl os din udskiftningsanmodning via e-mail eller noter i retur. Din udskiftningsordre vil blive afsendt, så snart vi har modtaget og behandlet dine afkast. Det åbne beløb på den oprindelige ordre bliver fratrukket det nye fakturabeløb, i tilfælde af ekstra betaling / kredit, vil vores regnskabsafdeling kontakte dig. Bemærk venligst, at ventetiden til den nye forsendelse i denne variant forsinkes i overensstemmelse hermed. Hvis du har brug for den nye ordre hurtigere, anbefaler vi den anden mulighed.

2. Indtast kun din udskiftningsanmodning som en ny ordre i vores butik. På den måde undgår du at sælge det ønskede emne i mellemtiden, og fragt vil ske som normalt inden for 24 timer. Når vi har modtaget dit afkast, refunderer vi det udestående beløb som beskrevet under punktet "Tilbagebetaling".


Tilbagebetaling

Når vi har modtaget dit retur, overfører vi inden for 14 dage bestillingsværdien ekskl. Forsendelsesomkostninger (hvis ingen udskiftning er ønsket) tilbage til dine brugte betalingsmidler. På forespørgsel udsteder vi også en e-mail-kuponkode, som du kan fradrage ved din næste ordre under "Tjek og Køb"/ Bitte Variante vom Shop".


Returadresse

Venligst send din returpakke, med tilstrækkelig porto, til:

FILATI eCommerce GmbH
Retur Center of
Dreisesselstr. 43
94110 Wegscheid
Tyskland
or FILATI eCommerce GmbH
Retur Center of
Walchshoferweg 26
4121 Altenfelden
Østrig